نقوی‌حسینی خبر داد:نمایندگان کمیسیون امنیت‌ملی‌وسیاست‌خارجی مجلس در شوراهای مختلف انتخاب شدند

سه شنبه ۱۰ مرداد – ۰۱:۳۰:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از انتخاب نمایندگان این کمیسیون برای عضویت در مجامع و شوراهای مختلف خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سید حسین نقوی حسینی از انتخاب نمایندگان این کمیسیون برای عضویت در مجامع و شوراهای مختلف خبر داد و گفت: محمد صالح جوکار به عنوان نماینده  کمیسیون در هیأت امنای مؤسسه آموزشی ـ تحقیقاتی صنایع دفاعی انتخاب شد.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، افزود: مطابق آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون امنیت ملی باید چهار عضو خود را برای عضویت در شورای حل اختلاف شوراهای وزارت کشور به صحن مجلس معرفی کند تا نمایندگان از بین آنها دو نفر را جهت عضویت در شورای حل اختلاف وزارت کشور انتخاب کنند.
وی ادامه داد:عوض حیدرپور، فتح الله حسینی، حجت الله خدایی سوری و مهدی دواتگری  برای عضویت در شورای حل اختلاف شوراهای وزارت کشور انتخاب شدند، بنابراین نمایندگان یادشده به صحن معرفی خواهند شد تا دو نفر از بین آنها انتخاب شوند.
نقوی حسینی، با بیان اینکه  حسن کامران و احمد وحیدی نیز از بین اعضای پیشنهادی کمیسیون جهت شرکت در دبیرخانه دائمی کنفرانس‌های بین المللی حمایت از ملت فلسطین انتخاب شدند، گفت: لازم به توضیح است که مطابق آیین نامه منتخبین یادشده به صحن علنی معرفی می شوند تا با رأی نمایندگان به عضویت دبیرخانه دائمی انتخاب شوند.
وی توضیح داد: در این جلسه کمیسیون تصمیم گرفت جهت هماهنگی بیشتر محمدصالح جوکار و محمد اسماعیلی را جهت عضویت در کمیته اجرایی پیگیری حمایت از انقلاب فلسطین به صحن علنی پیشنهاد کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مطابق آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شش عضو خود را جهت شرکت در کمیسیون مشترک بررسی طرح فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی برگزید و بدین ترتیب نوذر شفیعی، حسن کامران، مهدی دواتگری، حجت الله خدایی سوری، صفر نعیمی رز و فتح الله حسینی منتخبان کمیسیون برای شرکت در کمیسیون مشترک هستند.
نماینده اصولگرای مجلس نهم، ادامه داد: کمیسیون جهت انتخاب دو نفر از نمایندگان برای عضویت در شورای نظارت بر سفرهای خارجی در دولت، محمدرضا محسنی ثانی و صفر نعیمی رز را برای پیشنهاد به صحن برگزید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۱۱۳۳۰۱۵۰۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.