نقویان: اگر کسی به حکمت رهبری ایراد دارد باید زیر چتر رهبری قرار گیرد تا به کشور آسیب نرسد

۸ م دیماه ،

حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان گفت‌:‌ امنیت امروز کشور نتیجه خون‌ شهیدان، رهبری امام راحل و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری است.

این کارشناس مسایل مذهبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: بی‌تقوایانی که فتنه ۸۸ را آفریدند، باید شجاعانه به اشتباهات خود اعتراف کنند و کسانی که پیگیر این قانون‌شکنی می باشند نباید هیچ کوتاهی انجام دهند.

وی در ادامه گفت: سیل حضور مردم در ۹ دی که توام با بصیرت،‌ تقوا، ثبات و ایستادگی در کنار رهبری بود نشان داد که با صبوری و تحمل می‌توان به نتیجه رسید.

نقویان با اشاره به حوادث امروز مصر گفت: نبود محوری به نام رهبری که همه گوش‌ها به فرمان او باشد ریشه همه مشکلات امروز مصر است.

این کارشناس مسائل مذهبی در ادامه با اشاره به این جمله حضرت امام خمینی (ره) که اگر کسی جنگ را قبول ندارد، باید در جنگ حضور یابد، خاطرنشان کرد: امروز هم اگر کسی به حکمت رهبری ایراد دارد باید زیر چتر رهبری قرار گیرد تا به کشور آسیب نرسد.

وی با اشاره به این‌که «امنیت امروز کشور نتیجه خون‌ شهیدان و رهبری امام راحل و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری است» اظهار کرد: امروز به خوبی می‌توانیم درک کنیم که رادیو و تلویزیون‌های خارجی به نفع ملت ایران فعالیت نمی‌کنند، اگرچه خود را دلسوز ملت نشان می‌دهند.

نقویان با اشاره به این‌که «نمی‌توان از ملت بصیر سواری گرفت» گفت: به لطف امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری ملت ما ملتی بصیر است. رهبری در فتنه می‌فرمودند: مردم بصیرت پیدا کنند و ملاک حق را بشناسند.

نقویان با اشاره به این‌که «رهبری مثل ستون است» گفت: اگر کسی بخواهد ستون را سست کند، بداند که این حرکت مثل کسی است که روی شاخه نشسته است و شاخه را می‌برد.

وی با اشاره به این‌که «امروز باید در همه عرصه‌ها تلاش و به رهبری کمک کرد» گفت: اگر به رهبر کمک نشود ایشان تنها می‌ماند. امروز پیام رهبری این است که مردم در همه عرصه‌ها تلاش کنند. این پیام به خواص بلندتر و به عوام آهسته‌تر ولی با همان شدت است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.