نکونام بازوبند را به مهدی رحمتی می دهد!

اعضای تیم استقلال برای بازی دوم خود در لیگ آماده می شوند و همچنان بحث رهبر تیم در بازی های استقلال مطرح است اما گفته می شود که قرار شده اقدامی در هتل محل اقامت آبی ها انجام شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مهدی رحمتی دروازه بان اصلی آبی هاست که بنا به اعلام امیر قعله نوعی، قرار بود رهبر اصلی تیم باشد اما پس از حضور جواد نکونام در این تیم شرایط برای مهدی رحمتی تغییر کرد.
 
این دروازه بان اعلام کرده بود،  که بازوبند کاپیتانی را به فرهاد مجیدی تقدیم می کند، اما وی باید این اقدام را در خصوص  جواد نکونام انجام دهد اما از طرفی،  اعلام شده است که حرف وحدیثهای ایجاد شده شرایط را برای نکونام تغییر داده است.
 
این بازیکن بدلیل شرایط ایجاد شده و حرف وحدیثهایی که مطرح شده است ، قصد دارد اقدامی را قبل از بازی استقلال مقابل سایپا انجام دهد.
 
اعلام شده است که نکونام قصد دارد پیش از حضور تیم در زمین مسابقه در خصوص بازوبند کاپیتانی اقداماتی را انجام دهد حتی اگر قرار باشد کاپیتان اصلی این بازیکن باشد وی قصد دارد شرایط را طور دیگر رقم بزند که به نفع خودش و حضورش در این تیم باشد

گفتنی است:  جواد نکونام قصد دارد بازوبند را در اختیار مهدی رحمتی قرار دهد.
 
این در حالی است که رحمتی پس از این ، به نکونام اعلام کرد که در خصوص بازوبند کاپیتانی و واگذاری آن به نکونام مشکلی ندارد و به این موضوع فکر نمی کند، اما بازیکن جدید ابی ها از شرایط ایجاد شده و مشکلاتی که توسط استقلالی ها مطرح شده است قصد دارد چنین اقدامی را انجام دهد البته ممکن است امیر قلعه نوعی با این اقدام مخالفت کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.