نماد بیمه پارسیان در بورس متوقف شد

۳۰م دیماه ،

بینا- مدیرعامل بیمه پارسیان به سبب ابهامات موجود در صدور بیمه نامه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی،درخواست توقف نماد این شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی را کرد.
در پی تصمیم اخیر بیمه مرکزی برای بیمه پارسیان به سبب ممانعت از صدور بیمه‌نامه شخص ثالث، این شرکت حاضر در بورس با چالش تازه ای مواجه شد.
براساس گزارش فارس، در این میان در حالی هادی اویار حسین مدیرعامل این شرکت از برطرف شدن این اتفاق در آینده ای نزدیک خبر داده که وی از مسئولان سازمان بورس در خواست توقف نماد معاملاتی در بازار سهام را کرده است.
این مقام مسئول با ارسال نامه ای به سازمان بورس اعلام کرد: ابهاماتی در خصوص صدور بیمه نامه شخص ثالث توسط این شرکت از طرف بیمه مرکزی مطرح شده که برای رعایت حقوق سهامداران و تا رفع ابهام عنوان شده نسبت به توقف نماد معاملاتی این شرکت در بورس اقدام شود.
براساس این گزارش ، بیمه پارسیان با سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی یکی از شرکت های خصوصی و وابسته به بانک پارسیان است که از ۲۳ آبان ۸۹ با کشف قیمت ۳۳۰ تومانی هر سهم به جمع شرکت های بورسی پیوسته است .
اویار حسین در مورد منع بیمه پارسیان از صدور بیمه شخص ثالث گفته است: موضوع توقف فعالیت بیمه پارسیان در رشته شخص ثالث که از سوی بیمه مرکزی مطرح شده هیچ خللی به منافع بیمه گذاران، سهامداران و نمایندگان شرکت وارد نخواهد کرد. مشکل به وجود آمده را نمی توان تخلف نامید و در واقع عدم وصول حق بیمه بوده است.
به گفته وی افزایش ذخایر فنی و سرمایه گذاری های شرکت افزایش خوبی در سال جاری داشته و سود هر سهم شرکت برای ۹ ماهه امسال محقق شده و دراین زمینه مشکلی وجود ندارد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.