نمایشی که پایانش را تماشاگر تعیین می‌کند

۳۰م دیماه ،

نمایش “لامپ” کار سیاوش پاکراه با دو پایان متفاوت که توسط تماشاگران انتخاب می گردد در سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پاکراه ایده “لامپ” رادر ذهن داشته است و با مطرح کردن آنبا وحید نفر، محسن رستگار و امیرحسین دوانی نمایشنامه “لامپ” به شکل کارگاهی شکل می گیرد. 
پاکراه با بیان این که نمایش “لامپ” دو پایان متفاوت دارد، اظهار داشت: این دو پایان در تضادند. یک پایان پرامید و دیگری ناامید. تماشاگر براساس نمایشی که دیده است سرنوشت شخصیت‌های کار را از بین دو پایان انتخاب می کند.  
در نمایش “لامپ” زمین نابود شده و از کل هستی تنها دو انسان باقی ماندن یک از آن ها در یک وان حمام است و دیگری در یک آسانسور. هر کدام زندگی را برای خود می سازند و به تنهایی ادامه می دهند.  
وحید نفر، محسن رستگار و خیام وقار کاشانی بازیگران نمایشند.  
امیرحسین دوانی طراح لباس، نور و صحنه، آنکیدو دارش آهنگساز و ساناز ملکی  و کیوان خان بگی به عنوان دستیار کارگردان در نمایش حضور دارند.  

گفتنی است؛سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۶ دی با بخش های رادیو تئاتر،  بخش جنبی خیابانی(آیینی) آغاز شده و ۱۲  بهمن ادامه دارد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.