“نمایشگاه” بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، فردا با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار می کند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری ؛ در این نمایشگاه بیش از ۴۶۰ شرکت داخلی و خارجی از هشت کشور خارجی حضور دارند.

در نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته که تا ۲ بهمن ماه برپا خواهد بود ، جدیدترین و نوین ترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته؛در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع و در سالن های ۶ ، ۷ ، ۲۷ ، ۳۱A ، ۳۱B ،۳۸، ۳۸A ، ۴۰ ، ۴۱، ۴۴A ، B44 و سالن ۳۵ و همچنین فضای باز محل نمایشگاههای بین المللی برگزار خواهد شد. 

در این نمایشگاه شرکت هایی از ترکیه ، چین ، اسپانیا ، هنگ کنگ ، ایتالیا، امارات ،آلمان و تایوان در کنار شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشورمان ، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه می کنند.

ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی کشور و بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان ، مهم ترین رویکرد و شعار برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است. 

معرفی ظرفیت های این حوزه صنعتی و خدماتی ، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف، زمینه های سرمایه گذاری ، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره ، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، اشتغالزایی ، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات از مهم ترین اهداف پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

در این نمایشگاه این محصولات و دستاوردها ارائه می شود : انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد. برگزاری یک همایش و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی کشورمان و تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکره شوند.

این دوره از نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از رشد حدود ۴۰ درصدی برخوردار است و پیش بینی می شود این رقم تا زمان برگزاری نمایشگاه افزایش یابد.

صنعت تولید در و پنجره ایران در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و  از محدوده یک صنعت کارگاهی صرف خارج شده است.

محصولات این حوزه با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و سیستم های نرم افزاری و اتوماسیون صنعتی،‌ به عنوان کالایی که محصول علم و فناوری است در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. 

نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، از فردا تا ۲ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.