نمایشگاه تله‌کام باحضور ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود

۲۰ آبان ، مهر- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ – با حضور و مشارکت حدود ۲۱۰ شرکت داخلی و خارجی ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی ۱۸۵ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۲۲ شرکت خارجی از ۸ کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاع رسانی در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند.

آلمان، انگلستان، ایتالیا، چین، سوئیس، کانادا، کره جنوبی و لهستان از جمله کشورهایی می باشند که شرکتها و نمایندگی هایی از آنها در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۲ حضور یافته اند.

سیزدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ – در سالنهای ۶،۷،۸،۹،۱۰،۱۱،۱۲،۱۳ و ۲۷ در فضایی به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و همچنین فضای بازار برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه گروه شرکتهای مخابرات ایران، شرکتها و اپراتورهای اول، دوم و سوم، شرکتهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتها گروههای بخش خصوصی حضور دارند و تازهترین و نوین ترین سرویس ها، دستاوردها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

ایجاد فرصت برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوریهای روز به داخل کشور، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندیهای این صنعت در داخل کشور، عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های شرکتها و تولیدکنندگان کشورمان و اطلاع رسانی درباره آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رسانی دیگر کشورها، مهمترین اهداف برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۲ – است.

سیزدهمین نمایشگاه ایران تله کام از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.