نمایشگاه دستاوردهای دختران در محدوده ی تهران قدیم

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه ۱۲، از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دختران در این منطقه خبرداد.

زهره جلال زاده آذر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر نمایشگاه دستاوردهای دختران با عنوان دختران و توانمندی برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه در جایگاه ویژه ارائه دستاوردهای دختران مقابل ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۲، روز ۱۷ شهریور ماه سال ۹۲ از ساعت ۹تا ۱۷ برپا خواهد شد.

جلال زاده آذر با اشاره به نحوه ی برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار هنری دختران ۱۷تا ۲۷ سال در کانون های سراهای محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: آثار هنری از جمله کارهای دستی چوبی، معرق، نقاشی، خوشنویسی، دست سازه های بهترین ها از دوریختنی ها و رمان دوزی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

جلال زاده آذر در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این نمایشگاه افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی با طراحی ده سوال با موضوع های زندگی نام حضرت معصومه(س) روایات مختلف ائمه اطهار در خصوص حضرت معصومه(س)، ائمه و فعالیت های حضرت معصومه(س)، القاب حضرت معصومه(س) ویژه بازدید کنندگان توزیع سی دی ها و بروشورهای آموزشی با عنوان دختران و خانواده از اقدامات اجرایی این نمایشگاه است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.