نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن

بینا- پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن و انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان در تهران برگزار می شود.
از جمله اهداف نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن و انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان می‌توان به ایجاد بستر مناسب جهت تعامل فعالان اقتصادی در یک فضای رقابتی، معرفی تولیدات و کالاهای اساسی در بخش‌های مختلف انبوه سازی، فرصت‌های سرمایه گذاری و تکنولوژیهای نوین ساختمان، معرفی دست اندرکاران حوزه‌های صنعتی سازی، تکنولوژی‌های نوین و معرفی پروژه‌های مسکن و انبوه‌سازی و مسکن و مستغلات اشاره کرد.
از دیگر اهداف این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری، انتقال دانش فنی روز و کارامد به کشور در راستای رشد کمی و کیفی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید، معرفی بسترهای سرمایه گذاری برای بازسازی بافت‌های فرسوده و اصلاح الگوی مصرف و بهینه‌سازی مصرف انرژی اشاره کرد.
این نمایشگاه علاوه بر توجه به بحث استانداردسازی ،مقاوم سازی و سبک‌سازی در پروژه‌ها، با حرکت در جهت جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، برنامه‌هایی از جمله بازدید مقامات و مسوولان، بازدید تجار و فعالان اقتصادی ، بازدید متخصصان و خبرگان ، بازدید اساتید و دانشجویان و بازدید خریداران بالقوه، بازدید هیات های خارجی از نمایشگاه و تهیه اتاق مذاکرات جهت عقد تفاهم نامه و قرارداد با طرف‌های خارجی را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.
در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن و انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان فرصتی فراهم می‌آید تا ضمن فراهم شدن امکان برنامه‌ریزی برای بازدید کارخانه و خط تولید توسط هیات‌های خارجی به منظور توسعه صادرات و سرمایه گذاری، اجرای همایش و کارگاه‌های آموزشی هم‌زمان با موضوعات مرتبط نیز انجام شود.
از جمله دلایل برای حضور در این نمایشگاه وجود بازارهای گسترده داخلی، دسترسی به بازارهای کشورهای همجوار، شناخت فرصت‌های سرمایه گذاری، جذب سرمایه‌های خارجی، امکان تبادل اطلاعات، جذب مشتریان جدید، ارائه خدمات و نوآوری‌ها، ارتباط با مشتریان و آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و علمی است.
متقاضان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به شماره تلفن ۲۲۰۲۰۲۴۸ تماس حاصل نمایند و یا ویا به آدرس وب سایت www.avin-co.ir مراجعه نمایند. این نمایشگاه از ۲۹ دی لغایت ۲ بهمن۹۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.