نمایشگاه فعالیت های علمی بسیجیان وزارت نیرو

۲۹ آبان ،

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی بسیجیان وزارت نیرو در دهه فجر خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سردار ابراهیم راحمی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در نشست خبری خود که به مناسبت آغاز هفته بسیج در محل وزارت نیرو برگزار شد گفت : امسال هفته بسیج با ماه محرم همزمان شده است که این اتفاق نقش بسیج را شاخص تر جلوه می دهد .

وی افزود : محور اصلی اقدامات بسیج وزارت نیرو تخصصی کردن بسیج ، توجه به پدافند غیر عامل ، مباحث تربیتی و گسترش حلقه های تربیتی صالحین است .

راحمی ادامه داد : حلقه های تربیتی صالحین با هدف دفع توطئه های دشمن ،بیداری اسلامی ،و به روز شدن در مباحث روز ایران و جهان گسترش می یابد

وی با اشاره به برنامه های بسیج وزارت نیرو گفت : مقابله با جنگ نرم ، اجرای برنامه های راهیان نور ، حجاب و عفاف ، تحکیم خانواده، طرح سلامت پزشکی در سطح وزارت نیرو از جمله ماموریت های بسیج وزارت نیرو است .

وی با بیان این که بسیجیان  وزارت نیرو در بخش های علمی و تحقیقاتی حضور پر رنگ دارند اظهار داشت : فعالیت های علمی و تحقیقاتی بسیجیان در وزارت نیرو در سراسر کشور در حال مستند سازی است و در نمایشگاهی که احتمالا در دهه فجر برگزار می شود به نمایش گذاشته می شوند .

وی خاطر نشان کرد : با همکاری بسیج وزارت نیرو و تاکید مقام عالی وزارت طرح سلامت پزشکی در وزارت نیرو در حال اجراست که این طرح منجر به افزایش ۶ درصدی سلامت پزشکی کارکنان شده است ./عب

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.