نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی قشم

نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای قرآنی با عرضه ۱۲۰۰ عنوان کتاب و ۲۰۰ نسخه لوح فشرده قرآنی با حضور بیش از ۶۰ ناشر کشوری و استانی در استان هرمزگان منطقه آزاد قشم برگزار میشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این نمایشگاه با بخش هایی چون برگزاری محافل قرآنی با نام «شبی در محضر قرآن» که هر شب با حضور قاریان و حافظان بین المللی بر پا میشود و کارگاه های هنر معرق، مشبک ، تذهیب و خوشنویسی ، بخش حجاب و عفاف با عرضه کتاب و محصولات فرهنگی به مدت ۱۰ روز از ۴ تا ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد.

بخش کودک و نوجوان با عناوین تصویرگری کتاب های قرآنی کودک و نوجوان با استناد بر کارهای هنری ، تصویر گری و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان از دیگر بخش های این نمایشگاه می باشد.

نمایشگاه عکس قرآنی ، بخش آواها و نواهای رمضان (ویژه سحر خوانی اقوام مختلف) و اجرای تئاتر خیابانی از بخش های جنبی نمایشگاه علوم قرآنی است.

مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی فعالیت های قرآنی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت ماه مبارک رمضان این نمایشگاه را برگزار میکند .

این نمایشگاه به منظور ترویج و توسعه نشر معارف و آموزه های اخلاقی کلام وحی و همچنین لزوم ساماندهی فعالیت های قرآنی به عنوان محور اتحاد بین شیعه و سنی و به جهت فراهم آوردن فضای مناسب در ماه بندگی و عبادت نمایشگاه قرآنی برپا می شود.

گفتنی است این نمایشگاه با مراسم تجلیل از خادمان قرآن به پایان خواهد رسید ./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.