نمایشگاه معرفی جاذبه ‏های گردشگری منطقه آزاد انزلی در تاجیکستان

نمایشگاه توانمندی‏ های مناطق آزاد به منظور معرفی ظرفیت‏ ها و جاذبه‏ های گردشگری در خانه ایران شهردوشنبه پایتخت تاجیکستان روزهای ۲۵ تا ۲۹ برپا می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز،‌ نمایشگاه توانمندی‏های مناطق آزاد تاجیکستان با هدف توسعه مبادلات اقتصادی، تجاری، ترانزیتی، صنعتی و تولیدی دو کشور با حضور ۷ منطقه آزاد انزلی،کیش، قشم، چابهار، اروند، ارس و ماکو برگزار می‏شود.
 
براساس این گزارش:معرفی توانمندی‌های مناطق آزاد ایران در حوزه‏های مختلف و ارائه فرصت‏های سرمایه‏گذاری در این مناطق، محور اصلی این نمایشگاه است و در بخش جنبی نیز ۳ نمایشگاه با موضوع کتاب، عکس، بروشور، صنایع دستی و هنرهای سنتی موجود در هر منطقه برگزار می ‏شود.

لوح فشرده چند رسانه‏ای چهار زبانه؛ بروشورهای معرفی منطقه آزاد انزلی به زبان‏های روسی، انگلیسی و فارسی؛ نقشه معرفی کریدور شمال جنوب؛ ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری منطقه و فرصت‏های سرمایه‌گذاری در بندر کاسپین به زبان‏های روسی، انگلیسی و فارسی؛ کتاب گردشگری گیلان و منطقه آزاد؛ نقشه مسیرهای گردشگری استان گیلان؛ محصولات مختلف صنایع دستی استان گیلان و سایر اقلام تبلیغاتی، بسته‏های تبلیغاتی منطقه آزاد انزلی به منظور عرضه در نخستین نمایشگاه توانمندی‏های مناطق آزاد ایران در تاجیکستان را شامل می‌شود./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.