نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران

نمایشگاه هنرمندان جوان ایران در نگارخانه آثار برگزار شده است.

ناصر رحمتی، مسئول برگزاری نمایشگاه گروه پالت در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاهی که در حال حاضر در نگارخانه آثار برپاست حاصل تلاش هنرمندان جوان کشورمان است که دربرگیرنده آثار تصویرسازی، عکس، گرافیک، نقاشی است.

وی گفت: در این نمایشگاه گروهی در هر بخش موضوعی خاص در قالب آثار هنری به نمایش گذاشته شده است.

وی درباره بخش عکس این نمایشگاه گفت: یکی از بخش های جذاب در این نمایشگاه گروهی عکس هایی است که به نمایش گذاشته شده در این عکس ها بخشی از فعالیت های هنری در اصفهان و نیز مردم کوچه و بازار این استان به نمایش گذاشته شده است.

رحمتی درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان جوان گفت: قطعاً برگزاری نمایشگاه می‌تواند انگیزه ای برای هنرمندان جوان به جهت افزایش فعالیت آن ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه های گروهی هنرمندان می‌توانند تبادل نظر بیشتری را با یکدیگر داشته باشند.

رحمتی در ادامه اظهار داشت: در حقیقت از طریق نمایشگاه های گروهی تعداد بیشتری از هنرمندان جوان به جامعه هنری معرفی و فعالیت آن ها گسترده خواهد شد.

وی همچنین درباره ویژگی آثاری که در نمایشگاه گروه پالت به نمایش گذاشته شده نیز گفت: در این آثار می‌توان توجه هنرمند را به بیان حس زیبایی شناسی و نگاه خلاقانه در خلق آثار کاملا درک کرد و در حقیقت هنرمند تلاش کرده است که به نوعی نگاهی متفاوت را در خلق آثار در هر بخش داشته باشد و البته این تفاوت را در آثارش به مخاطب القا کند.

رحمتی گفت: برگزاری نمایشگاه با آثار هنرمندان جوان به نوعی حمایت از آن ها در جهت پیشرفت بیشتر در عرصه هنرهای تجسمی برای این گروه از هنرمندان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: تفاوت نمایشگاه های هنرمندان جوان با نمایشگاه های دیگر تجسمی در این است که مخاطب با نگاهی متفاوت روبرو می شود.

رحمتی گفت: نمایشگاه گروهی پالت تا بیست و سوم تیر در نگارخانه آثار ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.