نمایش آثار شاگردان دیروز و استادان امروز هنرستان هنرهای زیبا

در اختتامیه نمایشگاه فارغ التحصیلان هنرهای زیبا؛

مراسم اختتامیه نمایشگاه هشتمین سال تاسیس هنرستان هنرهای زیبا ۲۹ مهر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

عباس مشهدی زاده مدرس دانشگاه و دبیر برگزاری نمایشگاه هشتمین سال تاسیس هنرستان هنرهای زیبا و گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه فارغ التحصیلان هنرستان هنرهای زیبا به مناسبت هشتمین سال تاسیس این هنرستان در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه آثار فارغ التحصیلان هنرستان از گذشته تا امروز در رشته های مختلف نقاشی مجسمه سازی طراحی و به نمایش گذاشته شده است.

مشهدی زاده در ادامه گفت: آثاری که در نمایشگاهی که به مناسبت شصتمین سال تاسیس این هنرستان به نمایش گذاشته شده است جز تازه ترین آثار هنرمندان تجسمی و فارغ التحصیلان این هنرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت این آثار از آثار گسیخته هنرستان نیست و فارغ التحصیلان دهه های گذشته، تعدادی از جدیدترین آثارشان را به نمایش گذاشته اند.

این مدرس دانشگاه گفت: در آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون صادق تبریزی، فرامز پیل آرام و بسیاری از اساتید برجسته هنرهای تجسمی ایران به نمایش گذاشته شده است.

دبیر برگزاری این نمایشگاه گفت: مراسم اختتامیه این نمایشگاه روز شنبه ۲۹ مهر در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه فارغ التحصیلان هنرستان هنرهای زیبا تا سی ام سحر در گالری های خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.

مشهدی زاده درباره محدودیت فضای نمایش آثار در خانه هنرمندان ایران نیز گفت: تعداد آثاری که می بایست در این نمایشگاه به نمایش می گذاریم بسیار زیاد بود اما متاسفانه فضای نمایش آثار محدود بود، بنابراین به ناچار بخشی از آثار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.