نمایش «بابا نظر» شنیده می‌شود

نمایش رادیویی براساس خاطرات و زندگی شهید بابا نظر در گروه نمایش رادیو صدای خراسان رضوی تولید شد و در هفته دفاع مقدس پخش می شود.    

معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌وگو با نوید شاهد با بیان اینکه صدای مرکز خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس برنامه هایی به صورت روزانه دارد، گفت: موضوع نمایش صدا بر گرفته از کتاب خاطرات نظر نژاد است که زندگی و خاطرات شهید بابا نظر تا زمان شهادت در هفت نمایش رادیویی پیش بینی شده است که پنج شب در رادیو در پایان بر نامه های شبکه عرضه می شود.

دادی ادامه داد: این نمایش رادیویی به صورت سریال بیست قسمتی در نظر گرفته شده است که در مرحله نگارش قرار دارد و برای تهیه آن علاوه بر کتاب بابا نظر، از همرزمان شهید نیز استفاده شده است.

وی تصریح کرد: برای تهیه قسمت های ضبط شده از صدای هنرمندان مطرح استانی و کشوری که عمدتا خراسانی هستند بهره برده اند که تلاش گروه تولید نمایش رادیو بر این بوده تا از افرادی استفاده کند که از صداهایی شبیه به شهید و همرزمانش استفاده کنند. همچنین نویسندگان این نمایشنامه رادیویی ارتباط مستقیمی با کارگردان و نویسنده دارند.

کریم دادی افزود: در برنامه «مدرسه عشق» که به ایثارگران صدا تعلق دارد، هفت مسابقه روزانه با موضوع دفاع مقدس با حضور ایثارگران از رادیو پخش می شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.