نمایش توانمندی های عشایر استان فارس در شمالغرب تهران

دوشنبه ۲۶ تیر – ۰۷:۰۰:۵۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با برپایی جشنواره اوقات فراغت صورت می گیرد:

بزرگنمایی:  

این روزها جشنواره بزرگ اوقات فراغت در منطقه دو و شمالغرب تهران برپاست و عشایر استان فارس نیز اقدام به نمایش توانمندی ها و تولیدات خود  در این جشنواره کرده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران ، اسد فاضل شهردار این منطقه با بیان اینکه جشنواره بزرگ اوقات فراغت از ۲۲ تیرماه جاری در بوستان پرواز این منطقه برپا شده است اظهارداشت: در یکی از بخش های این جشنواره عشایر استان فارس در غرفه هایی به نمایش توانمندی ها و تولیدات خود، صنایع دستی و سبک زندگی عشایری پرداخته اند و شهروندان می توانند با حضور در جشنواره اوقات فراغت با زندگی عشایری نیز آشنا شوند.
وی با اشاره به استقبال شهروندان از جشنواره اوقات فراغت در منطقه دو تهران افزود: در این جشنواره ۴۰ رشته فعالیت فرهنگی و ورزشی برای شهروندان دیده شده که از ان جمله پینگ پونگ، اسکواش، پاور اسکیپ، طناب کشی و نیز غرفه های فرهنگی پاسخگویی به سوالات شرعی ، سوالات خانواده و مشاوره اجتماعی است.
شهردار منطقه دو تهران با اشاره به راه اندازی مسیر کالسکه سواری در این جشنواره تصریح کرد: غرفه تیراندازی با دارت و تیر نیز از دیگر غرفه های در نظر گرفته شده در این جشنواره است که با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم نیز مواجه شده است.
فاضل خاطرنشان کرد: ارائه تمامی خدمات فرهنگی و ورزشی در این جشنواره رایگان است و شهروندان می توانند تا ۲۸ تیرماه پیش رو و با حضور در بوستان پرواز از امکانات در نظر گرفته شده استفاده کنند.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۰۵۳۰۸۶۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.