نمایش در اندازه و مکان دلخواه شما

جام جم آنلاین: تماشای مسابقات فوتبال و دیگر برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی به‌صورت آنلاین در رایانه بسیار لذت‌بخش است؛ اما این لذت زمانی بیشتر می‌شود که بتوانید همزمان با مشاهده برنامه مورد علاقه به کار‌کردن با رایانه و انجام امور روزمره خود نیز بپردازید.

 همان‌طور که می‌دانید بسیاری از شبکه‌ها و برنامه‌های آنلاین در مرورگر بارگذاری می‌شوند و به‌همین دلیل نیز امکان مشاهده همزمان آنها و انجام فعالیت‌های دیگر همچون کار با نرم‌افزار Word برای شما وجود ندارد؛ زیرا یکی از پنجره‌های مرورگر یا نرم‌افزار Word باید روی دیگری قرار گیرد.

کوچک ‌کردن پنجره‌ها و در کنار یکدیگر قرار دادن آنها هم روش مناسبی نیست، چرا که نه از برنامه مورد علاقه‌تان چیزی قابل مشاهده است و نه می‌توانید در پنجره‌ای کوچک به انجام کار دیگر بپردازید.

نرم‌افزار VideoClone چاره این مشکل است. با این نرم‌افزار شما می‌توانید از هر ویدئویی در هر برنامه یک کپی ایجاد کرده و آن را در هر بخش و به هر اندازه‌ روی صفحه‌نمایش مشاهده کنید.

به‌این ترتیب می‌توانید براحتی محدوده فیلم مورد پخش در مرورگر را انتخاب کنید و پس از آن یک کپی از فیلم در حال پخش را کنار صفحه نمایش روی پنجره نرم‌افزار Word قرار دهید و هنگام کار با برنامه به مشاهده فوتبال یا دیگر برنامه‌های مورد علاقه‌تان نیز بپردازید.

این نرم‌افزار در حالت کلی قابلیت تصویر در تصویر را که در بسیاری از تلویزیون‌های امروزی وجود دارد، به رایانه شما می‌آورد و امکان مشاهده چند فیلم و نماآهنگ به‌طور همزمان را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات منحصر‌به‌فردی که با استفاده از این برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد، قابلیت ضبط فیلم‌های در حال پخش با یک کلیک است! به‌این ترتیب می‌توانید براحتی و بدون نیاز به هیچ روش پیچیده‌ای فقط با یک بار کلیک ماوس، فیلم‌های موردنظرتان را ضبط و آن را روی رایانه خود ذخیره کنید.

این نرم‌افزار در همه نسخه‌های ویندوز قابل استفاده است و می‌توانید آخرین نسخه آن را از لینک زیر دانلود کنید:

http://downloads.wmrecorder.com/install_videoclone.exe

(جام جم – ضمیمه کلیک)
امیر عصاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.