نمایش سه محصول ملی ایران خودرو در نمایشگاه کشورهای اسلامی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

آخرین دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو و در راس آنها سه محصول جدید و ملی این خودروساز در چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای اسلامی به نمایش درآمده است.

خبراقتصادی;به گزارش ایکو پرس رانا ال.ایکس، دنا و سورن ای.ال.ایکس در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش رانا ال.ایکس به شیشه بالابر برقی عقب، سیستم تهویه هوا، دما سنج، آیینه برقی، داشبورد جدید، سنسور دنده عقب و بلند گوی درب عقب مجهز است. این محصول از قوای محرکه تی.یو فایو ۱۶ سوپاپ و تریم مشکی بهره می برد.

یک نمونه خودروی دنا نیز با امکانات رفاهی پیشرفته، دارای بلوتوث، هندزفری، کروز کنترل و سیستم راهبری (جی.پی.اس) از دیگر محصولات ایران خودرو به شمار می آید که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این محصول که تولید آزمایشی آن به تازگی آغاز شده از سه نوع قوای محرکه ای.اف.سون بنزینی، گازسوز و توربوشارژ بهره می برد.

به گزارش ایکو پرس، سورن ای.ال.ایکس مجهز به موتور ای.اف.سون  بنزینی و سیستم تهویه اتوماتیک نیز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش درآمده است. این محصول که در پروژه سورن فاز دو ساخته شده است از دو ایربگ، تزینات داخلی جدید، شیشه بالابر عقب و کمربندهای عقب سه نقطه ای و آینه های دارای فلاشر برخودار است.

لازم به ذکر است چهاردهمین نمایشگاه صنعتی و تجاری کشورهای اسلامی از امروز ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده و به مدت پنج روز پذیرای بازدیدکنندگان است. گروه صنعتی ایران خودرو در سالن خلیج فارس این نمایشگاه آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.