نمایش عروسکی “خداحافظ راکون پیر” صبح‌ها هم اجرا می‌شود

یکشنبه ۴ تیر – ۰۵:۱۲:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

هم‌زمان با فرا رسیدن تابستان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- استقبال خوب از نمایش عروسکی “خداحافظ راکون پیر” در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعث شد تا این نمایش در برخی از روزها دوبار در صبح ویژه مهدهای کودک و مراکز فرهنگی اجرا شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،  این نمایش به کارگردانی فهیمه و سیما میرزاحسینی از روز ۲۳ خرداد بر روی صحنه رفته است و در این روزها علاوه بر اجرای عمومی خود در ساعت ۱۹ صبح‌ها نیز با استقبال مراکز فرهنگی، هنری، پایگاه‌های تابستانی و مهدهای کودک تهران روبرو شده است.
خداحافظ راکون پیر” براساس داستانی از کلر ژوبرت با همین نام نوشته شده که در آن ، هفتمین جوجه طوطی دوست ندارد به دنیا بیاید و راکون پیر برای او از زیبایی های دنیا می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی‌اش خارج شده و متولد می‌شود اما همان‌طور که روزها می‌گذرد و جوجه بزرگتر می‌شود راکون پیر هم پیر و پیرتر می‌شود تا این‌که یک روز …
در این نمایش که گروه درخت سیب آن را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران بر روی صحنه برده است، با بهره‌گیری از طراحی صحنه ویژه و چند وجهی که در آن انواع عروسک‌های تاپتیبل و سایه‌ای به‌کار گرفته شده دنیایی شگفت‌انگیز و بسیار شاد برای کودکان خلق شده است و به همین دلیل که در روزهای گذشته مورد استقبال خوب تماشاگران قرار گرفته است.
آهنگ‌سازی این نمایش را سعیده میرزاحسینی و طراحی و ساخت عروسک‌های آن را سیما و سمانه میرزاحسینی بر عهده دارند. علی تابع امام نیز طراحی و ساخت دکور آن را انجام داده است.
نمایش “خداحافظ راکون پیر” در ساعت ۱۹ و صبح‌ها (با هماهنگی قبلی) هر روز غیر از شنبه‌ها،  در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان عموم مخاطبان خواهد بود.
شماره‌های ۰۹۱۹۹۳۷۷۹۶۵ و ۸۸۹۸۰۷۲۱ نیز برای ذخیره جا و پیش‌فروش بلیت در نظر گرفته شده است.
دسترسی به این خبر به همراه تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www.kanoonnews.ir امکانپذیر است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۷۱۲۴۸۵۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.