نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «مهرجویی کارنامه چهل ساله» در سالن سینماحقیقت

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۰۱:۲۹:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور مانی حقیقی و فرهاد توحیدی برگزار می گردد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عصر فردا (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) فیلم مستند بلند «مهرجویی کارنامه چهل ساله» ساخته «مانی حقیقی» در سالن “سینماحقیقت” مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و سپس جلسه نقد و بررسی آن، با حضور جمعی از عوامل فیلم برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نمایش مستند «مهرجویی کارنامه چهل ساله» در روز سوم از مجموعه برنامه «نمایش های آسمان آبی» ویژه مرور ۲۰ فیلم مستند منتخب جشنواره فجر صورت می پذیرد که تا سوم خرداد ماه هم در سالن سینماحقیقت این «مرکز» برپا خواهد بود.
بر پایه این گزارش، پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور مانی حقیقی (کارگردان و تهیه کننده)، فرهاد توحیدی (تهیه کننده) و نیما حسنی نسب (منتقد سینما) برگزار خواهد شد. ضمن اینکه از «داریوش مهرجویی» هم برای شرکت در این برنامه، دعوت بعمل آمده است.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها که همه روزه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه) و به مدت چهار هفته، در سالن سینماحقیقت برپا می گردد، از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، همه روزه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۳۲۹۲۲۲۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.