نمایش و نقد و بررسی مستند «دوبلور ساکت» در سالن سینماحقیقت

شنبه ۹ اردیبهشت – ۱۲:۱۲:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

امروز و در نخستین روز از «نمایش های آسمان آبی» برپا می گردد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- از عصر امروز، برنامه مرور ۲۰ فیلم مستند بلند سی اُمین جشنواره فیلم فجر با عنوان «نمایش های آسمان آبی»، در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در روز اول این برنامه و از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (شنبه نهم اُردیبهشت ماه )، فیلم مستند «دوبلور ساکت» به کارگردانی شاهرخ بحرالعلومی روی پرده می رود که پُرتره ای درباره ی «آرشاک غوکاسیان» دوبلور قدیمی سینمای ایران است و پس از نمایش فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور این هنرمند پیشکسوت و کارشناسان و منتقدان سینما برگزار خواهد شد.
بر پایه این گزارش، فردا (یکشنبه) نیز مستند بانوی مبارز (پناه‌برخدا رضایی) به نمایش درخواهد آمد که مستندی پیرامون زندگی و فعالیت های انقلابی سرکارخانم مرضیه حدیدچی (دباغ) است.
ضمن اینکه برنامه روز دوشنبه نیز به نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «مهرجویی کارنامه چهل ساله» ساخته «مانی حقیقی» اختصاص دارد.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها که همه روزه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه) و به مدت چهار هفته، در سالن سینماحقیقت برپا می گردد، از ساعت۱۶:۳۰ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۱۹:۴۵ روزهای ۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه)، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۲۱۲۱۴۶۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.