نماینده مردم میاندوآب در گفتگو با آریا: مشایی مستقیما وارد انتخابات نمی شود

خبرگزاری آریا-از آنجایی که مشایی خودش نمی تواند به انتخابات ریاست جمهوری به طور مستقیم ورود پیدا کند بنابراین ممکن است یک نفر از این جریان بتواند به طور مرموز از فیلتر شورای نگهبان رد شود.
حجت الاسلام روح الله بیگی نماینده مردم میاندوآب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزتری آریا با تاکید بر این مطلب که مشایی خواهی نخواهی به عنوان لیدر جریان انحرافی مشهور است، می گوید:قطعا اگر مساله ای نبود مشایی با این عنوان شناخته نمی شد لذا رهبر معظم انقلاب هم در برهه ای از زمان خطاب به رییس جمهور نامه ای نوشتند تا مشایی در پست معاونت نباشد بنابراین حتما این نامه با دلیل ،اسناد و شواهدی بوده زیرا مقام معظم رهبری بدون شواهد ، مدارک و اسناد کافی اقدام به این کار نمی کنند .
وی می افزاید: حتما شیشه خورده هایی در کار بوده و انحراف دیده شده که جریان انحرافی را با رهبری مشایی می شناسند البته ما امیدوریم همه هدایت شوند البته  از آنجایی که مشایی خودش نمی تواند به انتخابات ریاست جمهوری به طور مستقیم ورود پیدا کند بنابراین ممکن است یک نفر از این جریان بتواند به طور مرموز از فیلتر شورای نگهبان رد شود اما موفقیت پیدا نمی کنند و مردم به آنها رای نمی دهند بلکه مردم به افراد ولایتمدار که زیر خیمه ولایت باشند رای می دهند در واقع جریان انحرافی هویت مشخص شده ای دارد .
وی تصریح می کند:مردم ما چشمان تیزبینی دارند از سوی دیگر وزارت اطلاعات نیز قوی و مستحکم است بنابراین افرادی چون مشایی اگر تخلفاتی داشته باشند در پرونده آنها  مشخص است و شورای نگهبان نیز با دقت نخواهند گذاشت افراد ناشایست از فیلتراین شورا عبور کنند .
بیگی خاطرنشان می کند:مشایی یک شخصیت حقیقی و حقوقی دارد که قطعا شخصیت وی از سوی مردم شناخته شده است در واقع مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.