نماینده میاندوآب در گفتگو با آریا: تغییر استانداران سوال برانگیز است

خبرگزاری آریا-اگر تغییر استانداران به دلیل انتخابات باشد تا به نوعی با این تغییرات بتوانند انتخابات آینده را مدیریت کنند قطعا مردم خوب می فهمند و پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.
حجت الاسلام روح الله بیگی نماینده مردم میاندوآب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا درباره شائبه انتخاباتی بودن تغییرات گسترده استانداران از سوی دولت می گوید:تغییر و تحول حق مسلم هر مدیری است و باید تغییرات انجام شود .
وی می افزاید:اما باید به زمان تغییرات نیز توجه داشت طبیعی است در برخی اوقات برخی از تغییرات سوال برانگیز است مخصوصا با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این تغییر و تحولات سوال برانگیزتر می شود البته مردم ما بصیر و هوشیار هستند .
این نماینده مجلس خاطرنشان می کند:همانطور که درباره آشتی احمدی نژاد و هاشمی نیز اشاره کردم اگر آشتی آنها در جهت خدمت به خلق الله و خدا است قطعا پذیرفتنی است ولی اگر به خاطر انتخابات است مردم به خوبی می فهمند لذا تغییر استانداران نیز اگر به خاطر رشد و پویایی باشد خوب است اما اگر به دلیل انتخابات است تا به نوعی با این تغییرات بتوانند انتخابات آینده را مدیریت کنند قطعا مردم خوب می فهمند و پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.
بیگی اظهار می دارد:امیدواریم دولت به خاطر پویای و تنوع در عمر باقی مانده خود اقدام به این تغییرات کرده باشد زیرا در غیر اینصورت مردم پاسخ بدی به آنها خواهند داد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.