نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:همه باید در خط مقدم ولایتمداری حرکت کنیم

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۴۱:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه باید در خط مقدم ولایتمداری حرکت کنیم و کسانی که پرتو ولایت الهی مخالفت می‎کنند هنوز به جایگاه رفیع ولایت پی نبرده‎اند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت‎الاسلام والمسلمین علی سعیدی در جمع مردم گرگان اظهار داشت: یکی از زیربنایی‎ترین و اساسی‎ترین مسائل در فرهنگ دینی ما موضوع تولی و تبری است که تولی قرار گرفتن بر محور حجت خدا و تبری ایستادگی در برابر محور باطل و شیطان است.
وی با بیان اینکه ولایت بدون تبعیت معنایی ندارد، تصریح کرد: هیچگاه زمین از حجت خدا خالی نمی‎شود و اذهان آدمی منحصر از پذیرش دو عنصر است، پذیرش حق یا باطل، عدل یا ظلم، خدا یا شیطان و شکل سومی در این راستا وجود ندارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: فقیه، ولایت دارد که ولایت به معنای پیوستن به جبهه حق و گسستن از جبهه باطل است که معنا و مفهوم این موضوع را می‎توان در کلمه لا‎اله‎الا‎الله جست‎و‎جو کرد و این مهم را دریافت که هیچ قدرتی جز خدا تاثیرگذار در هستی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه معیار انسان‎های ولایتمدار در مقام عمل شناخته شده و به اثبات می‎رسد، عنوان کرد: مفهوم ولایت نشات گرفته از دو جبهه حق و گسیختن از باطل است و کسانی که در این میان، منطق بی‎طرفی را انتخاب کرده و اذعان می‎کنند که در هیچکدام از دو جبهه قرار ندارند و تنها نظاره‎گر این دو جبهه‎اند در واقع ملحق به باطل‎اند.
وی متذکر شد: خداوند در درون بدن انسان، یک قلب بیشتر قرار نداده که این قلب می‎تواند جای خدا و یا جای شیطان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بیان داشت: در مفهوم ولایت دو عنصر بیشتر وجود ندارد عنصر ایجاب و نفس، که به معنای پذیرش حق و تنفر و ایستادگی در مقابل باطل است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۴۱۴۰۳۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.