نمایندگان اصفهانی در مسابقات کشوری پدیده می شوند

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: شمشیربازان اصفهانی در دو قسمت بانوان و آقایان و رده های سنی نوجوانان و جوانان به رقابت های قهرمانی کشوری شمشیربازی اعزام می شوند.

فرهاد رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شمشیربازان مرد هیئت شمشیربازی برای حضور در رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور در تاریخ ۱۹ و بانوان نیز در تاریخ ۲۴ تیر به این مسابقات اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه رقابت های شمشیربازی قهرمانی کشور تا تاریخ ۲۹ تیر ادامه دارد، تاکید کرد: به طور حتم شمشیربازان اصفهانی با سربلندی از این مسابقات خارج می شوند.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: هیئت شمشیربازی استان اصفهان سه نفر از کارشناسان خود را به دوره مربی گری درجه یک بین المللی اعزام کرده است.

رضایی در مورد برنامه های تابستانه هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: از ساعت ۹ تا ۱۲ هر روز طرح استعدادیابی برای رده های سنی ۱۰ تا ۱۴ سال از طرف هیئت شمشیربازی استان اصفهان انجام می شود.

رضایی در مورد برنامه های هیئت شمشیربازی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این ماه رقابت های شمشیربازی استان برگزار می شود، این مسابقات از هفته دوم ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه پیدا می کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.