نمایشنامه‌خوانی ˝گستره سکوت˝ در فرهنگسرای ابن‌سینا

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران با همکاری فرهنگسرای ابن‌سینا در پنجمین نشست از دومین دوره نمایشنامه‌خوانی هفتگی خود، نمایشنامه ˝گستره سکوت˝ به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی را برگزار می‌کند.

به گزارش ممتاز نیوز؛ نمایشنامه “گستره سکوت” نوشته و کارگردانی امین بهروزی ساعت ۱۸ روزهای ۲ و۳ آبان ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن‌سینا نمایشنامه‌خوانی می‌شود. در این نمایشنامه‌خوانی فریبا کامران، مجید آقاکریمی، گیلدا حمیدی، فرهاد تفرشی وگلاره عباسی نقش‌خوانی می‌کنند. در این نمایشنامه‌خوانی هانیه کشمیری به عنوان دستیار کارگردان، مازیار مرتاضیه به عنوان صدابردار با همراهی ایمان بهروزی، سمیه تاجیک و علی دادرس و همکاری استودیو تم، ایمان بهروزی را یاری می‌دهند.

بنابر این گزارش، پیش از این نیز در طی چهار هفته، نمایشنامه‌های “هندوانه” نوشته و اجرای رحیم نوروزی، “اعترافاتی دربارهٔ زنان” نوشته محمد امیریاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی، نگاره‌ای به رنگ شبق نوشته و کارگردانی سلما سلامتی و “فراتر از صداقت” نوشته ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی نمایشنامه‌خوانی شده بود و در هفته اول آبان‌ماه جاری نمایشنامه “گستره سکوت” نوشته و کارگردانی امین بهروزی براساس آثار مارگریت دوراس اجرا می‌شود.

گفتنی است، کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران با همکاری فرهنگسرای ابن‌سینا به منظور خوانش آثار نمایشنامه‌نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایشنامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای پنجشنبه و جمعه‌ هر هفته در نیم سال دوم ۹۲ نشست‌های نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند ۳۰ دقیقه پیش از اجرا با مراجعه به فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی بلیت‌های خود را از گیشه‌ این سالن تهیه کنند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.