نمایشنامه خوانی ”آخرین حکایت فرهاد” در تالار مولوی

۲۲م آذر ،

نمایشنامه‌خوانیِ ˝شنبه‌هایِ مولوی˝ هفتۀ آینده ۲۵ آذر به خوانش نمایش نامۀ ˝آخرین حکایت فرهاد˝ نوشتۀ ˝مهدی میرباقری˝و کارگردانی ˝هانی صالحی˝ اختصاص خواهد یافت.

به گزارش هنرآنلاین، کارگردان این اثر در خصوص تمرین های گروهش می گوید: گروه نمایش باران حدود یک ما است که تمرین می کند و تصمیم داریم این کار را در آینده روی صحنه ببریم و شنبه های نمایش نامه خوانی مولوی، موقعیتی است که کار گروه به چالش کشیده شود.

این کارگردان پیرامون خط روایی قصۀ این اثر گفت: فرهاد بعد از شکست در عشق و عدم موفقیت در مهاجرت از کشور به ایران باز می گردد و در این زمان قتلی صورت می‌گیرد.

در این نمایشنامه خوانی محسن ملکی، مریم پیربند، هانی صالحی، نفیسه زارع، سارا دارو فروش، بهزاد بختیاری و لیلی صبری حضور خواهند داشت.

گفتنی است نمایشنامه‌خوانیِ “شنبه‌هایِ مولوی” با رویکرد آشنا شدن هرچه بیشتر دانشجویان و هنرمندان ایران با اتفاقاتِ به‌روزِ نمایشنامه‌نویسیِ جهان و هم‌چنین جریاناتِ موثرِ نمایشنامه‌نویسیِ ایران در دهه‌‌های اخیر و با هدف معرفی و حمایت از نمایشنامه نویسان ایرانی در دو فصل پایانی سال با همکاری حلقه تئاتر دانشگاهی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.