نمایشنامه خوانی ”تو فقط آن گل سرخ را می‌خواستی همین”

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایشنامه‌ ˝تو فقط آن گل سرخ را می‌خواستی همین˝ نوشته‌ محسن عظیمی به نفع کودکان سرطانی موسسه خیریه محک به شکل نمایشنامه‌خوانی و نقاشی‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،نمایشنامه‌ “تو فقط آن گل سرخ را می‌خواستی همین” نوشته‌ محسن عظیمی شنبه، ۲۰ مهرماه، ساعت ۱۸:۳۰ به نفع کودکان سرطانی موسسه خیریه محک به شکل نمایشنامه‌خوانی و نقاشی‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

بر اساس این خبر، این نمایشنامه قصه‌ای عاشقانه از سرزمینی دیگر را روایت می کند که به‌خاطر استفاده از بمب‌های شیمیایی آدم‌ها و خاکش هنوز مسموم اند و دیگر هیچ گل سرخی در آن نمی‌روید.

پیش از این در بخش نمایشنامه‌خوانی چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت جایزه سوم نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و نقش‌خوان زن به این نمایشنامه تعلق گرفت و در بخش نمایشنامه‌نویسی هم از آن تقدیر شد.

فرزانه رحیمی، فاطمه خدابنده‌لو، داوود مهربان، روزبه خوشنود و نیلوفر رضایی به‌عنوان نقش‌خوان، سهراب مدیری به‌عنوان سرپرست گروه و سینا نورایی مدیر اجرایی در این اجرا همکاری دارند. طراحی‌های پشت متن را فرزانه رحیمی انجام داده و در حین خوانش متن نمایش داده می‌شود.

گفتنی است، بهای بلیت این اجرا ۳ هزار تومان بوده و تمام عواید آن به موسسه خیریه محک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.