نمایشگاهی در انتقاد به پیشگویی‌های پایان دنیا

۲۴م آذر ،

در گالری سیحون برپا می گردد

نمایشگاه گروهی ناپایان از امروز ۲۴ آذرماه در گالری سیحون افتتاح می‌شود.

عادل یونسی نمایشگاه گردان و هنرمند نقاش در گفت و گو با خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: نمایشگاه گروهی ناپایان پاسخی است با خرافات و پیشگویی‌هایی مبنی را پایان دنیا که از آیه ۶۱ سوره واقعه الهام گرفته‌ایم.

وی در این باره افزود: این نمایشگاه پاسخی است به شستشوی ذهنی جهان سومی‌که بر اساس پیشگویی‌های نستراداموس که معتقد است د ر۲۰۱۲ نصف بیشتر دنیا از بین می‌روند. این نظریه‌ها بیشتر بازی روانی است که سبب ایجاد این باور می‌شود که دنیا در حال نابودی است بدون اینکه در نظر بگیرند که خورشید میلیون‌ها سال است که انرژی تولید می‌کند و بدون در نظر گرفت نظام دقیق هستی که حتی در ذهن بشر هم نمی‌گنجد و نشان دهنده قدرت خداوند است حرف می زنند.  بنابراین با توجه به اینکه از قبل‌های دور همواره فلاسفه و حکیمان ایرانی به جای اینکه از تمام شدن دنیا بگویند به دنبال رمز گشایی از پیچیدگی‌های آفرینش بوده اند و با الهام از سوره واقعه این نمایشگاه را برگزار می‌کنیم.

هاشم ایرانی، کریم اسکندری، عسل پیروی، زهرا شفیع آبادی، بابک کاظمی، نیما‌هاشمیان، مونا هنرمند و عادل یونسی هنرمندانی می باشند که در این نمایشگاه گروهی آثارشان را به نمایش گذاشته اند. در این نمایشگاه ۱۰ تابلو از ابعاد ۱۹۰ در ۱۹۰ و با تکنیک اکرلیک روی بوم و سبک نزدیک به رئالیسم جادویی به نمایش گذاشته شده است.

عادل یونسی هنرمند نقاش متولد ۱۳۶۴ است. او تا کنون در بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی و ۱۱ نمایشگاه انفرادی که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه استپس گالری لندن، ماه مهر، حنا و اثر اشاره کرد فعالیت داشته است.

این نمایشگاه که از امروز ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در معرض دید قرار می‌گیرد تا ۶ دی ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند همه روزه جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به گالری سیحون واقع در خیابان وزرا، کوچه چهارم، پلاک ۱۱ مراجعه کنید. همچنین در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۸۷۱۱۳۰۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.