نمایشگاه ˝آینده از آن من است˝ در حمایت از موسسه محک برپا می‌شود

۱۹فروردین۱۳،

هفتمین نمایشگاه آثار نقاشی ۵۴ هنرمند کودک و نوجوانان با عنوان ˝آینده از آن من است˝ به نفع کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک روز پنجشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۴ بعد ازظهر در محل این موسسه افتتاح خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین شاگردان کودک و نوجوان تارا بهبهانی در هفتمین سال پیاپی نمایشگاه نقاشی با عنوان “آینده از آن من است” برگزار می‌کنند و در آن آثاری را به نمایش می‌گذارند که از فکری تازه و خلاق برخوردارند. این نمایشگاه اتفاق هنری بزرگی برای کودکان و نوجوانان است که در طی هفت سال قبل برگزار و با استقبال چشمگیری از سوی مردم مواجه شده است. تارا بهبهانی کارشناس ارشد پژوهش هنر و مربی نقاشی این کودکان، در این دربارهٔ می گوید : اگر زمان حال درست و عادلانه تقسیم نشده، می توانیم امیدوار باشیم که آینده از آن ماست، از آنِ همه ما. از آن فرزندان ما. چه آنها که به شکر خدا سالم اند و سعادتمند و چه آنها که از بد اتفاق به دردی گرفتارند. امید به آینده سهم همه ماست و چه خوب که این امید را دست و دل باز تقسیم کنیم و چه خوبتر که برای تحقق آن و برای شکرانه سلامتی فرزندانمان سهم بیشتری را به کودکان دردمند و رنج دیده ایی بدهیم که چشم امیدشان به ماست .

۵۴ نقاش این نمایشگاه هنرمندانی در سنین ۶ تا ۱۷ سال بوده و با عشق و علاقه آثار خود را به موسسه محک هدیه کرده اند.

این نمایشگاه در روز پنجشنبه ۲۲ فروردین از ساعت ۴ تا ۸ بعد ازظهر افتتاح می گردد و در روز جمعه۲۳ فروردین نیز از ساعت ۴تا ۸ بعدازظهردر موسسه محک واقع در میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه محک دایر است.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.