نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در قم

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از روز سه شنبه ۳۰مهر ۹۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.

مجتبی علیشاهی در نشست خبری این نمایشگاه گفت: اولین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه به عنوان یکی از بهترین فرصت‌های اقتصادی مناسب برای استان قم به شمار می‌رود.

دبیر این نمایشگاه ادامه داد: با برگزاری این نمایشگاه و اطلاع‌رسانی گسترده در این زمینه، سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر دست‌اندرکاران صنعت مالی کشور  می توانند گامی بسیار مؤثر در راستای توسعه تعاملات بین‌المللی کشور در عرصه مالی و پولی بر دارند.وی افزود:استان قم پتانسیل بسیاری در بخش سرمایه گذاری دارد. منوریل ،مترو،فرودگاه بین المللی  و همچنین نمایشگاه بین المللی  تازه استان قم  از پروژه های مهم در حال اجرا می باشد که به سرمایه گذاران عظیمی نیاز دارد.

نمایشگاه بین‌المللی استان با فضای بیش از ۲۰ هکتار و دارابودن بیش از ۱۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی قابل دسترس، برنامه‌ریزی ویژه‌ای را در نظر گرفته است و انشاالله بزودی پروزه ساخت آن اغاز خواهد شد .وی اظهار داشت:  امیدواریم شرکت‌های فعال و مؤسسات مالی و بانکی و حوزه بازار آخرین دستاوردها و خدمات خود را در ارتباط با بانکداری اسلامی و رونق اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران را در این نمایشگاه  ارائه نمایند.مدیر برگزاری اولین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه گفت: در این نمایشگاه، علاوه بر حضور ارکان مختلف بازار سرمایه، شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، کارگزاران، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مشاور سرمایه‌گذاری، لیزینگ و صرافی، شرکت‌های تامین سرمایه نیز می توانند حضور فعال داشته باشند.

مجتبی علیشاهی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای بازار سرمایه و پول در قم است، اظهار داشت: از آنجایی که بانکداری الکترونیک نقش برجسته‌ای در جامعه رو به پیشرفت امروزی  دارد و استان قم نیز به سبب ظرفیت‌های بالای اقتصادی دارای گردش مالی بالایی است به همین سبب تصمیم گرفتیم تا اولین نمایشگاه بورس ،بانک وبیمه را در استان قم برگزارنمائیم.او در خاتمه افزود:  اعطاء گواهینامه بین المللی  سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)ازURS انگلستان  یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر بفرد در این نمایشگاه است. وی افزود: این نمایشگاه از ۳۰ مهر تا ۳  آبان ماه و به مدت چهار روز در محل  نمایشگاه‌های دائمی استان قم  برگزار می‌شود


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.