نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بزرگترین رویداد فرهنگی کشور تبدیل شده است

مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی:

زارعی نجفدری گفت: استمرار در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، آن را به بزرگترین رویداد فرهنگی کشور تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا، دکتر علی زارعی نجفدری، مدیر عامل انتشارات علمی و فرهنگی در جلسه شورای مدیران و معاونین گروه شرکت های انتشارات علمی و فرهنگی با اعلام مطلب فوق افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بسیاری از نمایشگاه های بزرگ و معتبر کتاب دنیا، قابل مقایسه و در برخی موارد، برجستگی دارد. اگر چه نواقصی هم دارد که باید در جهت رفع آنها همت گمارد.

وی برای نمونه از کیفیت و کمیت بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک ویژگی منحصربفرد نام برد و گفت: اگر چه هر نمایشگاهی، هدفی خاص را دنبال می کند، اما آنچه مسلم است بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران، آن را در میان بسیاری از نمایشگاه های کتاب، سرآمد کرده اند.

دکتر زارعی نجفدری با اظهار این مطلب که متاسفانه هنوز مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، تدارک و در نظر گرفته نشده است افزود: تعیین مکانی مناسب برای نمایشگاه، موجب حضور پرشمارتر و کیفی تر ناشران و بازدیدکنندگان بیشتری خواهد شد.

مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی با اشاره به سرمایه گذاریهای انجام شده توسط این انتشارات در سال های اخیر و در حوزه نمایشگاهی افزود: انتشارات علمی و فرهنگی با اعتقاد بر اینکه نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی و تبادل دانش و تجارب انباشت شده میان ناشران و دستیابی به ایده های نو و پیش برنده است، سرمایه گذاری مناسبی را برای حضور در نمایشگاه های بین المللی و معتبر، از جمله نمایشگاه کتاب تهران انجام داده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.