نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی تمدید می شود – اخبار اجتماعی

رئیس ستاد نمایشگاه ایپاس گفت: در صورت استقبال مردم نمایشگاه تمدید می شود.

منصوری در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ استقبال مردم و موافقت مسئولین نمایشگاه مبنی بر تمدید زمان نمایشگاه، نمایشگاه بین المللی لوازم تجهیزات ایمنی، امنیتی بر ساعاتی تمدید خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: از ۶۶ اختراع در طول برپایی نمایشگاه که مراحل ثبت و کنترل را گذراندند رونمایی می شود. مهمترین اختراعات نیز از دیدگاه من اختراعاتی است که فضای مجازی را ایمن سازی کرده است.
رئیس ستاد نمایشگاه ایپاس از عموم شهروندان درخواست کرد که حتما از نمایشگاه دیدن کنند چرا که نمایشگاه ایپاس نمایشگاهی در خور تمام اقشار جامعه است و هر قشری در بازدید از این نمایشگاه رضایت دارد.
وی در همین خصوص گفت: حتی برای بانوان خانه دار نیز بخشهایی داریم که درخورشان است.
به گفته منصوری به دلیل گرفتاری زیاد این نمایشگاه که باید در هفته ناجا برگزار شود بین هفته دفاع مقدس و هفته ناجا برپا می شود.
وی اظهار داشت: ۱۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه فعالیت می کنند. نمایشگاهی که به نسبت سال گذشته هم با استقبال خوب مردم مواجهه شده و هم با افزایش شرکتهای داخلی و برندهای خارجی رو به رو شده که تا این لحظه دستاوردهای داخلی قابل رقابت یا دستاوردهای خارجی است.
رئیس ستاد نمایشگاه ایپاس اذعان کرد: این نمایشگاه از طریق فرهنگ سازی می توانند به امنیت جامعه کمک کند و فضای مجازی را امن نگه دارد.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه دستاوردهای شرکت های داخلی رشد و توسعه چشم گیری داشته است و به نسبت سال گذشته از دستاوردهای تاثیرگذاری رونمایی شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.