نمایشگاه تجهیزات گردشگری با حمایت بانک گردشگری برگزار می گردد

۳۰م دیماه ،

نمایشگاه تجهیزات گردشگری با حمایت بانک گردشگری برگزار می گردد | چاپ |
دوشنبه ۰۲ بهمن ساعت ۱۶:۱۰

بینا- ششمین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتل‌داری، از هشتم تا یازدهم بهمن‌ماه با شعار «دور دنیا بدون ویزا» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش بینا، مهم‌ترین اتفاق گردشگری ایران که در تقویم سازمان جهانی جهانگردی نیز به ثبت رسیده است، امسال نیز میزبان گروه‌های بزرگ هتلداری، آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های تورگردانی، باشگاه‌ها و کلوپ‌های سفر، ایرلاین‌ها، شرکت‌های تجاری گردشگری، بانک‌ها و مجموعه‌های ارائه‌دهنده تجهیزات هتلداری خواهد بود.
برپایه این گزارش، همچنین تعدادی از کشورهای خارجی نیز در این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان می باشند و در جریان آن حضور پررنگ وزارت گردشگری و ارگان‌های رسمی گردشگری کشورهای مختلف، اتفاق مهمی است که حکایت از اهمیت این نمایشگاه و مقبولیت آن در سطح بین‌المللی دارد.
از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی تخصصی بین‌المللی، فراهم آوردن امکانات و شرایط افزایش ورود گردشگران به کشور و تلاش برای رفع موانع موجود در این مسیر، در کنار فضاسازی به منظور آشنایی و معرفی داشته‌ها، امکانات و ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های گردشگری و هتل‌داری است.
بر اساس این گزارش، در این دوره ۱۲ هزار متر مربع به عنوان فضای کلی نمایشگاهی اختصاص داده شده که در قالب ۴ سالن ۸،۷،۶ و ۹ از شرکت‌کنندگان میزبانی خواهد شد.
این گزارش حاکی‌است، نزدیکی تاریخ برگزاری این نمایشگاه به تعطیلات نوروز از ویژگی‌هایی است که همه‌ساله سبب حضور بسیاری از خانواده‌های علاقه‌مند سفر در این نمایشگاه برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی است.
گفتنی‌است این نمایشگاه با همکاری شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری (سمگا) و با حمایت بانک گردشگری، گروه هتل‌های بین‌المللی قصر، هواپیمایی آسمان، باشگاه گردشگری ایرانیان، گروه هتل‌های پارس و تعداد بسیاری از فعالان گردشگری و هتل‌داری ایران برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار علاقه‌مند گردشگری و سفر از این نمایشگاه بازدید کنند.
یادآور می گردد، این نمایشگاه که سال قبل با شعار «دور دنیا در ۴ روز» فعالیت کرده بود، در سال جاری عبارت «دور دنیا بدون ویزا» را برای خود برگزیده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.