نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» در گیلان

۲۸اردیبهشت،

واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گیلان نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا» را با آثاری از مهدیه قنبری از ۲۸ اردیبهشت الی ۶ خرداد امسال برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدیه دلشاد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گیلان اظهار داشت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گیلان نمایشگاه خوشنویسی «چلیپا»  را با آثاری از  مهدیه  قنبری  در گالری حوزه هنری گیلان برگزارمی کند.
وی اضافه کرد: در این  نمایشگاه  تعداد ۲۱ اثر خوشنویسی در ابعاد  حداقل ۵۰ در ۷۰ به خط نستعلیق  و  شکسته با  دانگ  قلم های کتابت  تامشقی در قالب چلیپا ،سطرنویسی و ترکیبی نوشته شده  که با مو ضوعاتی  چون  اشعار شاعران نامی همچون (حافظ،مولاناو…) نگاشته شده است که در معرض  دید علاقه مندان  قرار خواهد گرفت.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: مهدیه قنبری متولد ۱۳۶۷ ورامین، دارای مدرک فوق ممتاز نستعلیق و ممتاز شکسته است. وی  به مدت۵ سال در این رشته  فعالیت  می کند که در  سال های  ۹۱ و ۹۲  در نمایشگاه گروهی در خانه فرهنگ و هنر رشت  حضور داشته است.  
علاقه مندان  جهت بازدید  از این نمایشگاه  می توانند  از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۶ به غیر از  روز های  پنج شنبه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰  به نشانی رشت – بیستون – ربروی سه راه معلم – بن بست زارع – گالری حوزه هنری مراجعه نمایند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.