نمایشگاه دائمی اتحادیه سراسری صنایع دستی در مشهد گشایش می یابد

۰۱م آذر ،

نمایشگاه اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور با هدف گسترش و توسعه شبکه توزیع صنایع دستی هفته آینده در مشهد گشایش می یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور؛ منوچهر عبدلی، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور با بیان این مطلب گفت: این اقدام با توجه به نامگذاری سال جاری وحمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی انجام شده است.
وی ادامه داد: در راستای اجرایی شدن شعار سال و همچنین توسعه شبکه  توزیع آثار صنایع دستی، نمایشگاه مشهد گشایش می یابد.
این مقام مسئول در اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه گشایش این نمایشگاه ها در سایر استان های کشور ادامه می یابد، افزود: بر اساس رتبه بندی  و کارشناسی انجام شده، در سایر استان های برتر از لحاظ بازار فروش و سطح گرایش اشخاص بومی وگردشگران داخلی و خارجی، پایگاه های دائمی عرضه صنایع دستی ایجاد خواهد شد.
عبدلی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف اتحادیه صنایع دستی عرضه و فروش صنایع دستی به صورت مستقیم است و سعی می کنیم که آثار برتر صنایع دستی را با قیمت مناسب عرضه کنیم.
 مدیر عامل و رییس هیئت مدیره اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور یادآور شد: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنرهای سنتی تمامی استان های کشور به ارزش ۱۰ میلیارد ریال جمع آوری شده و کلیه آثار با درج برچسب مخصوص کد دار و قیمت های یکپارچه فروشگاه های اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور ارایه خواهد شد.
 عبدلی با اشاره به دلایل ایجاد اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در مشهد گفت: شهر مقدس مشهد مرکز گردشگری مذهبی در کشور است و با تو جه منویات رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود و تاکید بر برنامه ریزی جدی در بحث گردشگری، همچنین سفر میلیون ها زائر در طول سال، ایجاد این نمایشگاه می تواند به اقتصاد صنایع دستی کشور کمک شایان  توجهی کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.