نمایشگاه دستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای

۲۶م اسفند ،

فاوانیوز: دبیر شورای عالی فضای مجازی با حضور در بنیاد ملی بازی های رایانه ای از نمایشگاه دستاوردهای این بنیاد در عرصه گیم بازدید کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فرازنیوز،  مهدی اخوان روز سه شنبه با حضور در بنیاد ملی بازی های رایانه ای از نمایشگاه دستاوردهای این بنیاد در عرصه گیم بازدید کرد.

دکتر بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در بازدید دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی عرصه گیم در کشور توضیح داد: بنیاد ملی بازی های رایانه ای از تولید ۱۰۰ بازی رایانه ای در سال های اخیر حمایت کرده و در عین حال بازی های ایرانی همچون سیاره میترا، شبان و گرشاسب از جمله آثاری می باشند که در کشورهای دیگر توزیع و با اقبال مخاطبان خارجی روبرو شده اند. 

وی یادآور شد: ۱۷ موسسه در حال حاضر در عرصه توزیع بازی های رایانه ای در کشور در حال فعال بوده و در عین حال بیش از ۸۰ موسسه نیز در عرصه تولید بازی های رایانه ای نیز در سال های اخیر به تولید گیم مبادرت داشته اند.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای به تدوین سند راهبردی بازی های رایانه ای اشاره و اظهار امیدواری کرد که با تایید این سند، گام های موثری در زمینه بازی های رایانه ای برداشته شود.

مینایی با بیان اینکه صنعت گیم همانند عرصه فیلم در دست صهیونیست ها است از معرفی و شناسایی شرکت های صهیونیستی تولید کننده بازی های رایانه ای در دنیا خبر داد و تاکید کرد که تولیدات این شرکت ها اغلب ضدایرانی و ضد اسلامی است.

به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در نمایشگاه دستاوردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای در عرصه گیم، علاوه بر معرفی نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای (اسرا)، مصادیق ضد اسلامی و ضد ایرانی بودن بازی های رایانه ای نیز به نمایش گذاشته شده است.

اخوان نیز در دیدار از این نمایشگاه بر حمایت بیش از پیش از حوزه بازی های رایانه ای و فعالان این عرصه تاکید کرد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.