نمایشگاه عکس،ویدئو و حجم در گالری ارته

۱۲م دیماه ،

جمعه ۱۵ دی نمایشگاه عکس، ویدیو و حجم فرید امین الاسلام با عنوان ˝آدم‌ها و آرزو‌هایشان˝در گالری آرته افتتاح می‌شود.

به گزارش هنرانلاین در مقدمه نمایشگاه به قلم بهنام کامرانی آمده است: عکس‌های فرید امین الاسلام از کنار هم چینی تصاویری به دست می‌آیند که یا با هم در تضاد می باشند یا به گونه‌ای مشابهت میان آنان وجود دارد. اما آنچه این آثار را متفاوت جلوه می‌دهد، جنبه‌هایی از اجراست که با چاپ بر روی شیشه و آینه‌ای کردن بعضی از تصاویر شکل یافته است. تصاویری که ما به ناگاه خود را در آن‌ها می‌یابیم. جهانی که در آنیم و‌گاه اتفاقاتش را دور از خود می‌بینیم در حالی که بر ساخته از کنش‌های ماست. مسایلی مانند: قدرت، شهرت که اجتماع یا فردی را ممکن است به تباهی بکشانند.

امین الاسلام با دغدغه‌های اجتماعی به سراغ‌ این موضوعات رفته و جنبه‌های مختلفی را مورد کاوش قرار داده است. هر چند این تصاویر تنوع بسیاری دارند و رسیدن به دست خطی مشخص در آن‌ها سخت به نظر می‌رسد اما قرابتشان با دنیای رسانه‌ها و ما، آن‌ها را آشنا جلوه می‌دهد.

این نمایشگاه تا دوشنبه ۲۵ دی هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.گالری آرته، ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراره کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ واقع شده است.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.