نمایشگاه عکس به مناسبت آزاد سازی خرمشهر

۳۱اردیبهشت،

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس نمایشگاهی از عکس‌های جنگ تحمیلی سعید حاجی‌خانی، عکاس دفاع مقدس، را با عنوان ˝شهر عشق˝ در محل موزه‌ هنرهای معاصر فلسطین برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین؛ این نمایشگاه با ۳۸ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید در ابعاد ۷۰ در۵۰ و ۷۰ در۱۰۰ سانتیمتر منتخبی از آثاراین عکاس با مضامین زندگی رزمندگان و ثبت لحظات ماندگار از فضاهای فرهنگی و معنوی آنها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عملیات بیت‌المقدس (آزاد سازی خرمشهر) را به معرض بازدید عموم قرار می‌دهد.

این نمایشگاه با مشارکت موزه‌ی هنرهای معاصر فلسطین به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر با هدف تجدید خاطره و انتشار یافتن آثار، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مسئولین فرهنگی و عکاسان کشور به ویژه عکاسان دوران دفاع مقدس عصر چهارشنبه یکم خردادماه افتتاح می‌شود.

سعید حاجی‌خانی دارای مدرک درجه‌ی سه هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول تولید هنری و فرهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء و لشکرعلی‌ ابن‌ ابی‌طالب سپاه پاسداران در سال‌های جنگ بوده است وهم اکنون بیشتر درحوزه‌ی فیلم سازی فعالیت دارد و مسئول انجمن سینمای جوان شهرستان ابهراست.

این نمایشگاه چهارشنبه یکم خدادماه ساعت ۱۷ افتتاح می گردد و تا ۳۱ خردادماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ دایر است.

موزه‌ هنرهای معاصر فلسطین در خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، تقاطع بزرگمهر، پلاک ۷۴ واقع شده است.
انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.