نمایشگاه عکس و پوستر نماز در خراسان جنوبی گشایش یافت

نمایشگاه عکس و پوستر نماز در خراسان جنوبی با حضور معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز افتتاح شد.

به گزارش هنرآنلاین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه نماز استان اظهار کرد: ۴۰ قطعه عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

محمد مطهری‌فر افزود: در حال حاضر یکی از رسالت‌هایی که مجموعه ارشاد دنبال می‌کند بحث نماز و قرائت به موقع و صحیح آن است.

وی ادامه داد: پرداختن به دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز در مورد نماز از دیگر رسالت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد است که باید به طور صحیح به آن پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر بتوانیم نماز را از زبان هنر به مردم معرفی کرده و حساسیت‌های آن را برای جوانان تبیین کنیم؛ به طور یقین می‌توانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در این مورد رفع کنیم.

مطهری‌فر یادآور شد: نماز سلاحی است که اگر به آن مجهز باشیم به طور یقین می‌توانیم در برابر جنگ نرم دشمن نیز ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان باید بدانند عالمی فراتر از این عالم نیز وجود دارد، گفت: اگر این مهم برای نسل جوان تبیین شود به طور یقین گرایش جوانان به سمت نماز بیشتر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید اهمیت موضوع نماز برای همه بازگو شود، افزود: اهمیت نماز اول وقت تنها از طریق زبان هنر می‌تواند بازگو شود.

مطهری‌فر اظهار کرد: عکس‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته ابزاری برای بیداری بوده و امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی حساسیت نماز در میان همه مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اهمیت به مساجد نیز باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: نماز تنها موضوعی است که از هیچ انسانی سلب نشده و باید اهمیت زیادی به آن داده شود.

این نمایشگاه از امروز به مدت پنج روز صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به روی علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام/ 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.