نمایشگاه فروش پاییزه در همدان گشایش یافت

به گزارش ایرنا مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی همدان در این آیین اظهار داشت: این نمایشگاه در ۱۸۱ غرفه، سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه با دو هزار و ۱۵۷ مترمربع مساحت برگزار شده است.

ˈمحمد رضا بیاناتیˈ افزود: لوازم التحریر، کیف و کفش و کتاب، پوشاک، صنایع دستی، لوازم آرایشی بهداشتی، گل، مواد غذایی و پروتینی و غلات در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی ادامه داد: همچنین فضای باز این نمایشگاه نیز در ۱۷ غرفه برگزار شده که در آن مرغ، ماهی، وسایل آشپزخانه و سیب زمینی عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه ارایه خدمات به قشر متوسط جامعه، کنترل بازار و قیمت ها است افزود: بیش از ۲۱۰ واحد انواع محصولات متنوع در این نمایشگاه در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

بیاناتی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته اجناس با پنج تا ۲۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه شده و کارشناسان مجمع امور صنفی و تعزیرات حکومتی استان این عرفه ها را کنترل و ارزیابی می کنند.

وی با اعلام اینکه غرفه پخت نام محلی نیز در این نمایشگاه دایر است افزود: این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور ماه امسال بر روی علاقمندان گشوده است.

۷۵۲۳/۷۵۲۱/۵۷۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.