نمایشگاه فن بازار ملی در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

۱۶ام بهمن ،

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خداشاهی – رئیس اداره تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان ” تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی”، گفت: برای نخستین بار نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه و نمونه های قابل تجاری سازی شده در قالب فن بازار به صورت سراسری، روزهای ۱ الی ۳ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسترهای ایجاد شده توسط فن‌بازار در راستای برقراری تعاملات و همکاری با مجموعه‌های داخلی و خارجی، فرصتی ذی‌‌قیمت را برای عرضه‌کنندگان و صاحبان فناوری و محصولات این حوزه از یک سو و متقاضیان و متخصصان از سوی دیگر فراهم آورده است.

به گفته رئیس اداره تولیدات دانشجویی دانشگاه پیام نور، فن بازار دانشگاه پیام نور با هدف شناسایی و معرفی برترین طرح‌ها و یا ایده‌های قابل تجاری‌سازی مخترعان و مبتکران دانشگاه و ارتباط دادن آنها با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برگزار می‌شود.

خداشاهی ادامه داد: در فن بازار دانشگاه پیام نور، حدود ۶۰ طرح قابل تجاری سازی شرکت داده شده و از سرمایه گذاران، متقاضیان، متخصصان و مسئولینی که با حوزه فناوری و تجاری سازی در ارتباط می باشند، دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور اولین دانشگاهی است که در زمینه فروش ایده های فناورانه اقدام به برگزاری فن بازار سراسری می کند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.