نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر در شهرستان‌ها دایر شود

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون هنری سینمایی خوزستان گفت:

چنانی گفت: یکی از مشکلات اساسی نمایشگاه نبود تبلیغات برای استقبال مردم با سلیقه‌های گوناگون است که اگر نمایشگاه استانی همزمان با این نمایشگاه برگزارشود میزان تاثیر گذاری آن چندین برابر خواهد بود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، ناصر چنانی، معاون هنری سینمایی خوزستان در بازدید از نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر گفت: برگزاری نمایشگاه مد مانتو وپوشش سر از سوی مسئولان فرهنگی، خبر از توجه دیرهنگام مسئولان به مسئله پوشش می دهد، هرچند وقت وقوع آن دیر اتفاق افتاده، اما ارزشمند و قابل ستایش است.

وی افزود: آغاز فعالیت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه پوشاک کشور است، اما ازآن جا که مسئله پوشاک کشورتنها مختص زنان نمی باشد لذا جا دارد طراحان برای لباس مردان نیز دست به کار شوند.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه و خرید مردم از طرح های طراحان داخلی، باید دستگاه های تبلیغاتی قوی از جمله صدا وسیما، مطبوعات وارد میدان شوند، در آن صورت، شاهد اعتماد مردم برای خرید پوشاک نمایشگاه های مد و مانتوو برند های پوشاک همچون برند یکپارچه سازی پوشاک کشور(شیما) خواهیم بود.

وی برگزاری نمایشگاه مد مانتو وپوشش سر استانی را برای استقبال بیشتر مردم پیشنهاد داد و خاطر نشان نمود: اگر همزمان با نمایشگاه مد مانتو و پوشش سر ، نمایشگاه هایی برای استقبال مردم در شهرستان ها برگزار شود علاوه بر کاهش بها های اضافی ، تبلیغات گسترده ای هم در این زمینه صورت می گیرد.

چنانی در ادامه گفت: در زمینه تاثیرگذاری بیشتر نمایشگاه مد مانتو وپوشش سر، باید قوانین موجود بازبینی شود و برگزاری نمایشگاه ازطریق ساختارهای مدیریتی وابسته به دولت که سیاست گزار و مجری است صورت گیرد.

وی به مسئله پوشش و برخورد نیروی انتظامی با مدل های موجود در سطح جامعه اشاره نمود و گفت: در آئین نامه تشکیل کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی-ایرانی اعضای گروه باید با یکدیگر هماهنگ باشند در صورت ناهماهنگی اعضای این کارگروه ونبود اعضایی چون نیروی انتظامی در این کارگروه سبب برخورد نامتناسب نیروی انتظامی با مدل های موجود در جامعه خواهد بود .

وی پیشنهاد داد: اعضای کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی-ایرانی باید افزایش یابد؛ به عنوان مثال حضور دستگاه های مربوط به حوزه فرهنگ از جمله نیروی انتظامی، وزارت کشور، دانشگاه ها، برای هماهنگی بیشتر و جلوگیری با برخورد های این چنینی در جامعه در کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی-ایرانی الزامی است.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.