نمایشگاه مطبوعات نباید پدیده‌ای مقطعی باشد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

مجتبی رحماندوست در غرفه سینماپرس:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ مجتبی رحماندوست با حضور در نمایشگاه بین المللی مطبوعات عملکرد این نمایشگاه را مثبت ارزیابی نمود.

مجتبی رحماندوست نویسنده دفاع مقدس وعضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات اظهار داشت: من این دوره از نمایشگاه بین المللی مطبوعات را خوب ارزیابی می نمایم و معتقدم این نمایشگاه با توجه iبه تأثیر مثبت خود در عرصه رسانه ها نباید یک پدیده مقطعی باشد.

وی ادامه داد: باید با ارزیابی نقاط ضعف و قدرت مطبوعات و خبرگزاری ها یک برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت در این عرصه در جهت کارآمدی هرچه بیشتر ایجاد شود همچنین همه رسانه هایی که در نمایشگاه شرکت نمود ه اند نیز باید از تجربیات خود و دیگر واحد ها در جهت کیفی تر نمودن رسانه خود iبهره ببرند.

رحماندوست در مورد بین المللی بودن نمایشگاه بیان نمود: ایران هم اکنون در کانون توجهات سایر کشورهای دنیا است بنابراین توجه iبه ببخش بین الملل این نمایشگاه نیز امری اجتناب ناپذیر و مهم است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح نمود: خبرنگاران و اشخاص فعال در مطبوعات نقش مهمی در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارند، تعهد iبه درج خبرها صحیح و موثق از ضروریاتی است که هررسانه باید iبه آن توجه کند.

وی در پایان در مورد مشکلات نویسندگان و پیگیری آن در مجلس خاطر نشان نمود: من iبه عنوان شخصی که خود اهل قلم است نسبت iبه مشکلات اهالی قلم حساس و پیگیر آن هستم.

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۶۱


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.