نمایشگاه نشریات خانوادگی محل فروش نوشت‌افزار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی صبح امروز دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور محمدجعفر محمدزاده معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد و پدرام پاک آئین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی در محل سرای روزنامه نگاران ایران برگزار شد.

محمدجعفر محمدزاده در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که «با توجه به شعار نمایشگاه نشریات خانوادگی (با هم بخوانیم) که عنوان یکی از کتب درسی مقطع تحصیلی ابتدایی است و تقارن آن با روزهای آغاز سال تحصیلی، آیا قرار است این نمایشگاه محملی برای فروش نوشت افزار باشد؟» گفت: از شباهت عنوان آن کتاب درسی با شعار نمایشگاه بی‌اطلاعم اما اطمینان می‌دهم که ربطی میان این دو وجود ندارد.

وی افزود: نمایشگاه نشریات خانوادگی محل فروش نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان در سال تحصیلی جدید نخواهد بود و اساساً هدف از برپایی آن چیز دیگری است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره تعداد و نحوه انتخاب نشریات حاضر در این نمایشگاه تاکید کرد: ما محدودیت خاصی در این باره اعمال نکرده‌ایم و فراخوان نمایشگاه عمومی بوده است. البته استاندادرهایی برای اینکه مشخص شود نشریات خانوادگی کدام هستند، داشته‌ایم.

محمدزاده ادامه داد: در مجموع حدود ۷۰ تا ۸۰ نشریه در ۵۶ غرفه‌ای که از دیروز تحویل مدیران نشریات شده، در نمایشگاه مذکور حضور خواهند داشت. تا جایی هم که خودم اطلاع دارم نشریات حاضر در این نمایشگاه، از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند.

این مقام مسئول در وزارت ارشاد همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که چه مقدار از فضای مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر پوشش نمایشگاه نشریات خانوادگی خواهد بود؟ گفت: با توجه به عملیات ساختمانی در یکی از سالن‌های این مرکز و بسته بودن فضای آن، نمایشگاه در سالن اصلی برپا خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.