نمایشگاه نقاشی های مهناز حسین زاده در گالری والی

۲۶خردادماه،

نخستین نمایشگاه نقاشی های مهناز حسین زاده تا ۲۸ خردادماه در گالری والی برپاست.

مهناز حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: در این نمایشگاه مجموعه ای از ۲۰ نقاشی با موضوع طبیعت که با تکنیک اکرولیک بر روی بوم و مقوا به تصویر کشیده شده اند را به نمایش گذاشته ام. این نقاشی ها ابعاد مختلفی دارند و برای پروژه پایانامه کارشناسی کشیده شده اند.

او افزود: با توجه به این که این نمایشگاه حاصل تجربیات دوره دانشجویی من است؛ از این رو برای خلق این آثار از نقاشان متعددی تاثیر گرفته ام و به هیچ وجه منکر این تاثیرپذیری نیستم.

به گفته این نقاش جوان پروسه به نمایش گذاشتن آثارهنری بسیار زمان برتر و دشوارتر از خلق آثار هنری است و امیدوار است که زمینه ارائه آثار هنری نقاشان و هنرمندان تجسمی که برای اولین بار است که آثارشان را به نمایش می خواهند بگذارند تسهیل شود.

این نقاش جوان دربارهٔ بازخورد اولین نمایشگاهش گفت: با این که در این نمایشگاه تاکنون تنها یک تابلو نقاشی به فروش رفت؛ اما از آن استقبال خوبی شد و استادان به نام نقاشی از نمایشگاه ام بازدید کردند و من را از نظرات خوب شان بی نصیب نگذاشتند.

او درخصوص دوره تازه آثارش گفت: با گذاشتن این نمایشگاه؛ از نقاشی های این مجموعه به طور ذهنی فاصله گرفته ام و در حال حاضر مشغول اتود زدن برای مجموعه تازهم هستم.

مهناز حسین زاده متولد ۱۳۶۶ تهران و دانش آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است.

انتهای پیام/

۳۲۰/۳۲

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.