نمایشگاه هنرمندان تجسمی در آرت سنتر

۲۰اردیبهشت،

نمایشگاهی از آثار سه نسل از هنرمندان عرصه تجسمی تا پایان اردیبهشت ماه در گالری آرت سنتر برپا است.

وحید ملک مدیر گالری آرت سنتر در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی دربرگیرنده آثار تجسمی سه نسل از هنرمندان تجسمی است. این نمایشگاه شامل ۹۹ اثر از ۳۰ هنرمند است که در سه طبقه گالری آرت سنتر به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: بیشترآثاری که دراین نمایشگاه به نمایش گذاشته شده از سوی مجموعه داران تامین شده است و آثار این مجموعه از ۵۰۰ هزارتومان تا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده اند که گران ترین اثر این مجموعه یک تابلو نقاشی خط از محمد احصایی است.
به گفته ملک؛ این نمکایشگاه سومین نمایشگاه گروهی بزرگ گالری آرت سنتر در سال های اخیر است.با این که آثاری که در نمایشگاه هنرهای تجسمی به نمایش درآمده متنوع است؛ اما بخش عمده آثار این نمایشگاه را نقاشی به خود اختصاص داده است و تنها مجسمه های به نمایش درآمده آثاری از تاها بهبهانی است.

دراین نمایشگاه آثاری از محمد احصایی، فرامرز پیل آرام، ژازه تباتبایی، مارکو گرگوریگان، تاها بهبهانی، منوچهر نیازی،مهرداد صدری، ایرج شافعی، محمد هادی فدوی، علی رضا کرمی، غفوری منش، ناصرعزیزی، حمید رضا رحیمی زاده، علیرضا سعادتمند، ابوالفضل رفیعی، احمد آریا منش، علیرضا اکبری، پونه جعفری نژاد، المیرا رضا خانی، سولماز توحیدلو، رضا حسینی، فرشته ستایش، مریم فخیمی، مصطفی دشتی، هادی جمالی از جمله هنرمندانی می باشند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه هنرهای تجسمی تا ۳۱ ازدیبهشت ماه در گالری آرت سنتر برپا است.

گالری آرت سنتر درخیابان شریعتی، ضلع شمال غربی پل صدر، پلاک ۱۷۱۶ واقع شده است.

انتهای پیام/
۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.