نمایشگاه هنرهای عاشورایی در موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد

۱۳م آذر ،

نمایشگاه هنرهای عاشورایی شامل آثار هنرمندان معاصرایران با عنوان ˝حدیث بی‌قراری˝ در موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، در مراسمی با حضور  ˈاصغر امیرنیاˈ  سرپرست مرکز هنرهای تجسمی، ˈاحسان آقاییˈ سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران و جمعی از هنرمندان درموزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه شامل آثاری از هنرمندان معاصر ایران در رشته های، نگارگری، خوشنویسی، نقاشی، نقاشی قهوه خانه ای ، نقاشی-خط و چیدمان است که همگی مضامین عاشورایی دارند و ابعاد مختلف حماسه کربلا را در قالب هنر به نمایش گذاشته اند.

ˈحدیث بی قراریˈ با همکاری موزه هنرهای دینی امام علی (ع) درموزه معاصر تهران برپا شده است.

در این نمایشگاه، آثار خوشنویسی به صورت کتیبه های عاشورایی، آثار نقاشان معاصر ایران و آثار نقاشی های خلق شده با مضامین حماسه کربلا و در زمینه نگارگری، هنرهای سنتی و همچنین مروری بر آثار نقاشی قهوه خانه ای با نمایش آثاری از گنجینه هنرهای معاصر تهران در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

نمایشگاه ˈحدیث بی قراریˈ تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به جز جمعه ها وایام تعطیل میزبان علاقمندان است.

در این نمایشگاه آثاری از محمود جوادی پور، کرمعلی شیرازی، احمدوکیلی، رضا مافی، جلیل رسولی، حسن اسماعیل زاده، محمدحسین حلیمی، روح الله مفیدی ، عباس بلوکی فر، محمد مدبر، کاظم چلیپا، حبیب الله صادقی، اسفندیار احمدیه، بهنام کامرانی، خسرو خسروی، محمد تجویدی، مرتضی ممیز، پرویز کلانتری، صداقت جباری، مرتضی اسدی و… به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/۳۱
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.