نمایشگاه پژهشی موسیقی و عکاسی با محوریت طبیعت

۱۵اردیبهشت،

در خانه هنرمندان برپا می‌شود

نمایش فیلم با همراهی ۲۰ عکس از طبیعت که توسط سه عکاس گرفته شده است عنوان نمایشگاه پژوهشی موسیقی و عکاسی است که امروز در خانه هنرمندان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرانلاین نمایشگاه پژوهشی و کارگاهی موسیقی و عکاسی شماره ۲ از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در گالری زمستان خانه هنرمندان برپا خواهد شد و افتتاحیه آن امروز ساعت ۱۷ است.

در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس ۴۰ در ۵۰ با موضوع طبیعت از عکاسان: شهرام کیانی، ژاله پور‌مهرام و مهرداد کیانی  به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه که نوعی همراهی طبیعت و موسیقی را به نمایش می‌گذارد پزوهشی نیز دربارهٔ موسیقی و عکاسی با پیوند طبیعت خوهاد بود به این معنا که آیا می‌توان از منظر زیباشناسانه روز را با دستگاه ماهور و شب را با دستگاه شور ارتباط داد؟ یا ترکیب رنگ‌ها، زمان و مکان در عکاسی، موسیقی خاصی را به ذهن متبادر می‌کنند؟ 

از سخنرانان این مراسم  که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود مجید کیانی خواهد بود . در ادامه فیلم کوتاهی با موضوع طبیعت برای حاضران به نمایش گذاشته می‌شود و سپس مهرداد کیانی،فرزند مجید کیانی دربارهٔ ماهیت این نمایشگاه پژوهشی و کارگاهی با بازدیدکنندگان سخن خواهد گفت.

ساعت بازدید از این نمایشگاه در روزهای بعدی از ساعت ۱۴ تا ۲۱ خواهد بود.

نمایشگاه پژوهشی موسیقی و عکاسی شماره ۱، نیز به همت این پدر و فرزند مهرماه سال قبل در خانه هنرمندان برگزار شده بود.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.