نمایشگاه گروهی نقاشی‌های فیگوراتیو و مدرن برپا می‌شود

۲۱فروردین۱۳،

در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین مطرح شد

گالری سیحون این هفته میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی است.

“نادررضا سیحون” مدیر گالری سیحون در گفت و گو با خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی به عنوان اولین نمایشگاه این گالری در سال تازه خبر داد و گفت: جمعه ۲۳ فروردین ماه اولین نمایشگاه در گالری برپا می‌شود. در این نمایشگاه ۸ هنرمند از جمله آقایان عبدی، صبورمنش، دره باغی، نصرتی ، اردشیر ساسانی و… آثاراشان را به نمایش می‌گذارند.

او در این باره ادامه داد: بین ۱۲ تا ۱۵ اثر از این هنرمندان نمایش داده می‌شود که بیشتر فیگوراتیو و مدرن می باشند. این نمایشگاه که به مدت یک هفته به روی دیوار می‌رود در روز افتتاحیه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر و سایر روزها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب برگزار می‌شود. نکته جالب توجه در برگزاری نمایشگاه‌های سال تازه این است که به طور اتفاقی بیشتر نمایشگاه‌هایمان به صورت گروهی برگزار می‌شود.

سیحون با اشاره به اینکه نمایشگاه انفرادی و گروهی هر کدام ویژگی خاص خود را دارد اظهار کرد: نمایشگاه انفرادی برای هنرمندان اعتبار بیشتری دارد اما نمایشگاه گروهی با توجه به تنوع نگاهی که وجود دارد بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت سالگرد معصومه سیحون از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۹ خردادماه یاد کرد و گفت: به مناسبت سالگرد معصومه سیحون و به دنبال برنامه‌هایی که در دو سال قبل برگزار کردیم این بار از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۹ خرداد ماه نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و نقاشی خط را به نمایش می‌گذاریم.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان برجسته از جمله استاد احصایی، مافی، پیرآرام، عجمی‌و… به نمایش گذاشته می‌شود که در مجموعه ۱۶ تا ۱۷ اثر در زمینه خوشنویسی و نقاشی خط به روی دیوار می‌رود این در حالیست که سال اول آثار هنرمندان مطرح نقاش و سال قبل هم آثار هنرمندان مجسمه ساز به نمایش گذاشته می‌شود.
 

انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.